Puškinova 46
Beograd
+381 65 311 65 81
bariprint2000@gmail.com
Tiraž | 5000 kom. | 10000 kom. | 15000 kom. |
---|---|---|---|
A4 format 30x21cm | 220 € (redovna cena 300 €) | 430 € | 640 € |
Tiraž | 250 kom. | 500 kom. | 1000 kom. |
---|---|---|---|
A4 format 30x21cm | 110 € | 130 € | 160 € |
Vaše porudžbine, upite kao i fajlove možete poslati putem mejla bariprint2000@gmail.com i biće Vam odgovoreno u najkraćem mogućem roku.
Cena izrade dizajna iznosi 40 € ukoliko je potrebno da Bariprint radi pripremu za štampu i dizajn.
Potrebno je da nam na mejl pošaljete informacije koje bi flajer trebalo da sadrži, na osnovu kojih bi moglo da se pravi idejno rešenje.
Pod potrebnim stavkama flajera se smatraju: logo ukoliko posedujete, adresa, telefoni, naziv firme, opis usluga koje pružate ili proizvoda, propratni tekst, linkovi ka društvenim mrežama itd. Dakle sve što smatrate da bi Vaš flajer trebalo da sadrži od informacija kako bi potencijalni klijent stekao jasnu sliku i bio zaintrigiran.
Odštampani materijal možete preuzeti lično kod nas u štampariji radnim danima u intervalu 08-16h ili postoji mogućnost slanja na Vašu adresu putem kurirske službe na teritoriji cele Srbije (dostaviti ime, prezime, tačnu adresu kao i kontakt telefon osobe koja preuzima materijal od kurira).
Flajeri u današnje vreme predstavljaju fantastičan vid masovne promocije širokom auditorijumu.
U našoj štampariji se flajeri štampaju na masnom kunstdruk papiru, koji je poznat po svojim vrhunskim svojstvima.
Takođe, štamparske mašine na kojima radimo predstavljaju sam vrh industrije po kvalitetu koji pružaju.
Veliki broj klijenata je garant kvaliteta naših usluga dugi niz godina.
Bilo da promovišete novootvoreni objekat, novi proizvod, sportsko, kulturno ili neko drugo dešavanje, političku stranku, usluge koje nudite, određene popuste - flajeri su nezaobilazan način da to i uradite. Za razliku od digitalnog vida reklamiranja štampani materijal negde ostaje sačuvan u fizičkom obliku i iznova može da posluži kao sjajno podsećanje potencijalnom klijentu kod kog se nalazi ili pak da tu istu reklamu vidi više ljudi. Naučno je dokazano da ljudi drugačije, odnosno pozitivnije reaguju na štampani materijal nego na digitalnu sferu koja često ostane i neprimećena, usled zagušenja preterano velikim brojem informacija kojima su izloženi na internetu. Samim tim ljudi su postali imuni na iskačuće prozore ili promotivne mejlove, za razliku od flajera na koje usmeravaju svu svoju pažnju u datom momentu, a to i jeste sam cilj kampanje.
A6 format (15x10 cm) - ekonomičan vid flajera pogodan za razne delatnosti i proizvode manjeg obima teksta.
DL format (21x10 cm) - moderan flajer nešto užih dimenzija i oblika
A5 format (21x15 cm) - pogodan za nešto veći broj informacija ili artikala uz mogućnost savijanja na pola.
A4 format (30x21 cm) - takođe za nešto veći broj informacija ili artikala uz mogućnost savijanja.
A3 format (42x30 cm) - najveći flajer pogodan da sadrži dosta slika i teksta, ili detaljan prikaz većih slika i teksta. Takođe je moguće savijanje.